مطالب جدید آوردم !
نوشته شده توسط : عسل

ناخوانده !!!

 

ـ ببینم شما کی هستی که همینجوری سرت رو انداختی اومدی تو !!

ـ نیازی به اجازه نبود !

ـ بفرمائید بیرون ... همین الان ...

ـ ولی من کارم رو انجام می دم و می رم .

ـ اصلا شما کی هستی ؟

ـ می خوای بدونی ؟

ـ بله ...

ـ نمی ترسی ؟

ـ از چی تو باید ... ها ها ها ها ...

ـ نخند ... ! من اگه خودم رو معرفی کنم ، از وحشت سکته میکنی !

ـ نخیر اینطور نیست . بگو کی هستی ؟

ـ مرگ !! ...


ـ ای بابا ، گفتم شیطون یا جن هستی !! ... حالا چقدر بدم بری ؟!

ـ  چهار میلیارد !!!

ـ الو بانک ... نامدار هستم ... موجودی بدید ...

ـ قربان دو میلیارد !!!

ـ چرا اینقدر کم ؟!

ـ قربان تازه این مبلغ شما هم مسدود شد !!

ـ چرا ؟!

ـ چون شکایت دارید .

ـ ای خدا ... با مرگ ... بیا بریم .

ـ ممنونم که دعوتم رو پذیرفتی !!!




:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 128
|
تعداد امتیازدهندگان : 41
|
مجموع امتیاز : 41
تاریخ انتشار : 14 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: